fbpx

בית הספר לבישול גלילי

סדנה בבית הספר לבישול גלילי

״...זה לא דומה לשום דבר שהכרתם, זו לא עוד סדנת בישול... זו חוויה קולינרית ייחודית שאין דומה לה.״
שף ארז קומרובסקי מארח אתכם בביתו המדהים במצפה מתת שבגליל. הבית מוקף בוסתן ענק בו גדלים הירקות האורגניים הכי משובחים שיכולה אדמת הגליל להציע. בחדר הסדנאות המשקיף אל נוף גלילי עוצר נשימה ארז יסביר, ילמד, ידגים ובעיקר ישתף אתכם בידע העצום שצבר לאורך השנים.
הסדנה מבוססת תמיד על חומרי גלם טריים בלבד, בהתאם לעונה ולמוזה של ארז. סדנה פרונטלית במהלכה מוזמנים המשתתפים לטעום ישר מהסירים. על הגריל בטראסה הפתוחה נצלים נתחי בשר ודגים, כיכרות לחם שנאפו זה הרגע בטאבון בחצר מונחות על השולחנות ו"החומר הלימודי" מגיע לשולחן על צלחות גדולות ובשפע.
חגיגה אמיתית של אוכל טוב, יין אדיר, אוויר גלילי משכר ותובנות של שנים במטבחים.

הסדנה המפנקת של ארז, מיועדת לחובבי אוכל (פודיס) אמיתיים. חגיגה גדולה ומגוונת של ריחות, טעמים וצבעים.
זאת ההזדמנות שלכם לגלות את הסודות המקצועיים מאחורי הסירים, ולשמוע טיפים ששפים שומרים בדרך כלל רק לעצמם.

סדנאות הבישול של ארז מתאימות לקבוצות מאורגנות (מינימום 15 איש) המעוניינות לייצר חוויה בילתי נשכחת באירועים כגון: ימי גיבוש וכיף, חגיגות משפחתיות, אירוח ופינוק לקוחות מהארץ ומחו"ל או כל חגיגה אחרת.

בין לקוחותינו העסקיים: אינטל, מייקרוסופט, סודה סטרים, חברת חשמל, פייזר, NSO, אמדוקס, טבע, קוקה קולה, eBay, פאלו אלטו, אלקטרה, בנק דיסקונט,  Pay Pal, סופר-פארם, רפאל, IronSource, פורשה, שברולט, איקאה, נייקי, ג'ונסון & ג'ונסון, אוסם, יורוקום ועוד.

סדנת בישול - 4 שעות של עונג חושים: מתחילים את היום בשעה 10:30 על מרפסת ביתו של ארז במתת, מול הנוף המרהיב של הרי הגליל העליון. שם מחכה לאורחים בלאדי בראנץ', הכולל לחמים שנאפו בטאבונים לצד סלטים עונתיים טריים. היין נמזג כבר מהבוקר וימשיך להימזג כמעט ללא הפסקה לאורך הסדנה... אז תתכוננו.
לאחר התכנסות ומינגלינג במרפסת, יוצאים עם ארז לסיור קצר בבוסתן האורגני. בין ערוגות גן הירק, תחושו, תריחו ותטעמו את עשבי התבלין, שיפתחו לכם את התיאבון לקראת המשך היום.
בסיום הסיור נכנסים לחדר הסדנאות, שם יעביר ארז סדנה פרונטלית קלילה, יבשל וידגים מגוון מנות.
את המנות ארז בוחר לפי חומרי הגלם העונתיים הכי טריים בשוק או בבוסתן. התפריט משתנה ומותאם לכל קבוצה על פי צרכיה ומגבלות האוכל שלה.

בסיום ההדגמות והארוחה נצא אל סוכת הגפנים מול הנוף הגלילי, שם יוגשו קפה/תה ומשהו מתוק להפליא.

*ניתן להתחיל את הסדנה בסיור טעימות בשוק בעכו (בעלות נוספת): קבוצות שבחרו באופציה זו יפגשו עם ארז בשוק העתיק והצבעוני של עכו ב-10:00 בבוקר. שם יסיירו בין דוכני הדגים והבשר, דוכני התבלינים הצבעונים ובין הבסטות של הירקות ועשבי הבר. יטעמו מהתוצרת המקומית וארז ירכוש את חומרי הגלם להמשך הסדנה.
בגמר הסיור ייסעו המשתתפים עצמאית לביתו של ארז במצפה מתת לתחילת הסדנה הפרונטלית.